Joukkueen säännöt

PELISÄÄNNÖT

RUOVEDEN PIRKAT

B-TYTÖT

1.       Sitoudumme ehdottomaan päihteettömyyteen ja tupakoimattomuuteen.

2.     Sitoudumme harjoittelemaan tunnollisesti, poissaoloista ilmoitetaan aina joukkueen johdolle. Harjoituksista, peleistä tai muista tapahtumista ei olla poissa ilman pätevää syytä.

3.     Kunnioitamme omia joukkueenjäseniämme, valmentajia ja pelinjohtajia, vastustajia ja tuomareita. Hyväksymme tuomareiden ratkaisut, otamme valmennusjohdon ja pelinjohtajien palautteen vastaan. Jaksamme keskittyä palautteen vastaanottoon ja sen antamiseen.

4.     Noudatamme kaikessa pelitapahtumissa, pelimatkoilla, harjoituksissa, talkoissa ja kaikissa toimissamme hyviä tapoja. Edustamme itseämme, perheitämme, seuraamme ja kotipaikkakuntaamme kunniakkaasti.

5.     Kaikki joukkueenjäsenemme ovat tasavertaisia, pelaamme joukkueena , kehitämme joukkuehenkeä, pelaamme joukkueemme puolesta yhtenäisenä joukkueena parhaamme yrittäen. Pyrimme säilyttämään maltin tiukoissakin pelitilanteissa emmekä moiti joukkuetovereitamme.

6.     Huolehdimme koulutyöstämme moitteettomasti.

7.     Sitoudumme noudattamaan terveellisiä elintapoja huolehtimalla riittävästä ja terveellisestä ravinnonsaannista, levosta ja hygieniasta.

8.     Tavoitteenamme on kehittyä joukkueena sekä yksilöinä. Pelaamme pelitilanteet loppuun, emme pelkää virheitä, pyrimme joukkueen taitotason nostamiseen tulevan kauden aikana.

9.     Paneudumme joukkuehengen nostamiseen ja edistämme viihtyvyyttä ja myönteistä ilmapiiriä joukkueessamme.

10.  Noudatamme näitä pelisääntöjä.

Ruovedellä 5.4.2007

Karoliina Ahonen, Jarmo Ahonen, Iida Asikainen, Martta Asikainen, Jenni Koivunen, Taru Korpela, Riina Kulju, Anne Lamminen, Miina Nenonen, Iida Pajunen, Anna Rintanen, Riikka Salmela, Linda Selkee, Anna Tattari, Tarja Tittonen, Matti Vehmaanperä ja Milja Vehmaanperä