Ajankohtaista Pesäpallossa

Pesislehti 2023 luettavissa TÄÄLTÄ!

OTTELUT

- Ottelut Ruoveden kentällä löytyvät mm. Tuomaritoiminta -valikosta, Tuomariohjelmat kesä 2023.

- Joukkueet päivittävät omia otteluitaan myös joukkueiden omille sivuille, Joukkueet -valikko.

Suoritetun seurakyselyn tulokset löytyvät kohdasta PALAUTE!

Tule pelaajaksi seuraamme

Kaikki uudet pelaajat / harrastajat ovat tervetulleita seuramme pesäpallojoukkueisiin.

Ota rohkeasti yhteyttä joukkueidemme yhteyshenkilöihin ja tule mukaan kokeilemaan olisiko tässä sinulle tai lapsellesi sopiva harrastus.

Jo et tiedä mihin joukkueesen/keneen ottaisit yhteyttä, voit myös laittaa meille viestiä.

P.S. Jos haluat että vastaamme, niin laitathan yhteystietosi.

Viestiä pesäpallojaostolle

Urheilukeskuksen osoite:

Urheilutie 6, 34600 Ruovesi

Josta löytyy pesäpallon hiekkatekonurmi ja hiekkakenttä, huoltorakennuksineen ym.

Kenttäalueelta löytyy vessat ja vesipiste sekä pelien yhteydessä useimmiten myös kioski avoinna.

Lisenssi

Pelaajamaksu on seuralle menevä maksu harjoitus- ja kilpailutoiminnan pyörittämiseen. Sarjapeleihin ja/tai leireille osallistuvan pelaajan on sen lisäksi hankittava Pesäpalloliiton kilpailulisenssi. Valittavana on vakuutuksellinen tai ilman vakuutusta hankittava lisenssi.

Ohjeet lisenssien ostoa varten : https://www.pesis.fi/kilpailu/lisenssit/

Linkki lisenssin ostoon :  https://pesapallo.lisenssikauppa.fi/

Varustepörssi

Varustepörssissämme voit ilmoittaa myytäviä pesis-/urheilutuotteitasi ja voit myös ilmoittaa jos olet vailla jotain tuotetta!

Matkalaskut

Leirielämää vietettyänne laskuttakaa matkakustannukset vain ja ainoastaan oheisella matkalaskupohjalla. Lisäksi laskuun on lisättävä laskuttajan sotu, sillä korvaukset ilmoitetaan lain mukaisesti verottajalle.

Kaikki joukkueiden matkalaskut oman joukkueen joukkueenjohtajan kautta joka toimittaa laskun eteenpäin.

Koulutuksiin ja muihin erikseen sovittaviin tapahtumiin osallistumisista matkalaskut samalla pohjalla ja ne nuoriso- ja valmennusvastaavan tai jaoston puheenjohtajan kautta.