Visio

Visio on innostava ja haastava kuvaus jostain, mitä ei vielä ole ollut. Edellä mainitun Läpilyöntiprojektin myötä asetimme vision seuramme toiminnalle. Kunnassamme ikäluokat pienenevät ja isona haasteena on saada uusia joukkueita muodostumaan. Siksi pidemmän ajan visiomme on:

Panostamalla erityisesti pesisliikkariin ja nuorimpiin ikäluokkiin turvaamme toimintamme jatkuvuuden. Laadukkaalla toiminnalla mahdollistetaan Pirkkain Pesispolun kasvateille pelaaminen valtakunnan korkeimmalla sarjatasolla.Tekemällä yhteistyötä alueen seurojen kanssa mahdollistamme omille kasvateille pelaajapolun kohti ylimpiä sarjatasoja.

Toimivalla ja kehittyvällä urheiluseuralla on oltava tavoitteita. Yhteinen visio luo taustan seuratyön suunnittelulle ja kehittämiselle. Tapa, miten tavoitteita kohti etenemme, kuvataan arvoissa ja missiossa. Arvoissa näkyvät ne toiminnan osa-alueet, joista vastuullinen seuratyö koostuu. Tärkeimmäksi asiaksi olemme halunneet nostaa iloisuuden. Positiivisuus on voimavara, joka tukee seuratyötä. Nuorisotyön onnistuminen laajalla alueella luo edellytykset menestyvien joukkueiden kokoamiselle valtakunnalliselle tasolle. Tulevaisuuden kannalta näemmekin tärkeäksi koko Pirkanmaan pesäpallon kehittämisen. Nämä tukevat seuramme visiota eli JOUKKUEET JOKA IKÄLUOKASSA -aktiivista junnupesistoimintaa Ruovedellä.